Логистика

03 / 2021 (01.04.2021)
55

Четете в броя:

* Ивайло Комбаков пред сп. ЛОГИСТИКА за 30-годишнината от основаването на АГРИ-М;

* DHL Logistics даде старт на строителството на новия си логистичен терминал в комплекса в близост до летище София;

* Никола Рангелов, собственик и управител на Рефран, за производството на неформовани огнеупорни материали;

и още...

Когато е горещо, оставяме екипа да действа. Когато е спокойно, се учим - Веселин Стоянов, управител на Транспрес – първият гост в СРЕЩИ НА КАФЕ

ЕВРОМАРКЕТ КАРИ с нов административно-сервизен център

Павел Бандилов: Инвеститорите поставят все по-къси срокове

Еднорог с жълта раница ще доставя стоки по домове и офиси - България е сред звездите в портфейла на испанската Glovo

Ще има нови терминали на пристанище Варна - Ангел Забуртов, генерален директор на ДП „Пристанищна инфраструктура“

 

В разширената дигитална версия на априлския брой на сп. ЛОГИСТИКА можете да прочетете още:

 

Успехът също трябва да се анализира

Риск, прогнози и инвестиции в интелигентни решения

Карго грабители сменят стратегиите си

Новият път на коприната променя градове и хора

Кофас: Съществуват рискове за българската икономика

Идва ли времето на Robotics-as-a-service?

Тест: Mercedes-Benz EQV300

 

02 / 2021 (02.03.2021)
52

Четете в броя:

* Тодор Дянков, създател и управител на спедиторската компания Josped, пред сп. ЛОГИСТИКА;

* Представяме ви Ингилиз Груп, едно от добре развиващите се предприятия за обувки у нас;

* Любомир Бабуров, управител и съдружник Ozone.bg, за успешната онлайн търговия новия логистичен център на фирмата;

и още...

LAM’ON стартира производство на биоразградимо фолио - Фирмата получи Наградата на германската икономика в България 2020 г.

Онлайн магазинът като част от веригата на доставки - Николай Николов, директор Бизнес планиране и развитие в bERS Logistics

5 върхови технологии, които ще променят логистиката през 2021 г.

Нови системи на Linde пазят от сблъсъци със стелажите

Как се печелят инвеститори? - Индустриален и логистичен парк Бургас получи Награда на германската икономика 2020

Изповядвам концепцията за невидимото лидерство - Михаил Стефанов, създател на Misho Stefanov Academy и на платформата „Мини машини“

Мобилен робот пикира в склада

„Крачещият“ автомобил на Hyundai

Пристанищата – плаване след кризата

Инвестициите в дигитални умения са стратегически ход - Индустрията на знанието търси IT експерти, анализатори на данни, HR специалисти, финансисти, кадри със силни езикови умения

Електрическият MAN eTGM оптимизира доставките в Мюнхен

 

В разширената дигиталната версия на мартенския брой на списание ЛОГИСТИКА можете да прочетете още:

Фабриката в Измир е звездата в семейството на HugoBoss - Производствената база се преражда чрез дигитална трансформация, роботика, автоматизация и изкуствен интелект

Маратон за изграждане на петия вид транспорт - Hyperloop визията на Илон Мъск в Европа

DAF обяви 19-тонен LF Electric

Електрически камион със соларни панели

01 / 2021 (01.02.2021)
49

eMAG е един от най-големите онлайн ритейлъри в Централна и Източна Европа, с лидерски позиции и дългогодишна практика в електронната търговия в България. За развитието на бизнеса, уроците от кризата и предизвикателствата пред веригата на доставки разказва Стефан Коларов, oперативен директор на еMAG и FashionDays България, в интервю за списание ЛОГИСТИКА.

Да си малък бизнес понякога може да се окаже силно предимство в една конкурента пазарна среда, каквато става велоиндустрията през последните години. Според управителя на дистрибуторската фирма за велочасти Гепард Сайкъл, Благой Ангелов, основните предимствата се крият в бързата доставка, поддържането на точните артикули на склад и добре развитите канали за доставки.

В деветото издания на наградите IFOY AWARD журито избра 17 машини и решения от 14 производители, които ще спорят за почетните статуетки. Вижте кои са кандидатите за награди, които стигнаха финалния кръг на „Оскарите за интралогистика“!

В брой 1 / 2021 на сп. ЛОГИСТИКА може да прочетете още:

Клиентите на карго-партнер винаги имат избор на решение - Компанията предлага продукти с различни „нива на обслужване“ спрямо логистичната ситуация

Брекзит ядоса превозвачите и спедиторите

Логистичните процеси обичат добрия ред - Явор Ницов, директор Логистика в търговска верига Фантастико

Студената верига на доставки е във фокуса на кибератаките - Скритите вируси, които затварят фабрики и прекъсват снабдяването

По-малко информационни силози, повече мрежи - Десетте най-важни тенденции на SCM през 2021 г.

Смартванът Volkswagen Caddy 5

 

В разширената дигитална версия на февруарския брой на списание ЛОГИСТИКА можете да прочетете още:

Нетрадиционните играчи прекрояват веригите на доставки - Топ 10 на европейските технологични стартъпи, опериращи в сектор Логистика

Логистиката зависи от доверието - DHL Logistics Trend Radar очертава хоризонтите, към които се насочват веригите за доставки

Интелигентният порт е нещо повече от технология - Каталина Фалко, заместник-генерален директор на порт Барселона

По пътя на споделените ресурси - Във ВУТП съчетават традициите с дигиталното бъдеще

Инвеститорите имат пари и разширяват географския фокус - Colliers прогнозира растеж на инвестициите на глобално ниво до 50% през 2021 г. в най-новия си доклад Global Investor Outlook

Трансформацията на веригите на доставки: предизвикателство и приключение - L’Oréal доставя над 7 милиарда продукта всяка година

Събития, книги

Как ще ги стигнем нулевите емисии за товарните превози - Над 150 лидери в товарния транспорт споделят визията си в нов доклад на Shell и Deloitte

Начало